Monday, January 3, 2011

BaCk To ScHooL Oyehh...

Posted by ImpianHomes at Monday, January 03, 2011
Reactions: 
Ok today anak sulung, danish masuk darjah 3 dah. Adiknya, Muhd Dinie Iskandar masuk kindi. Same kindi mcm abgnye dulu: Tadika Titian Ilmu. Tp start tahun ni tukar nama je. IQ Genius.

Semangat si Dinie. dah tak sabar2 nak skolah hehe. Danish mcm biasa xde masalah bgn pagi. sekali kejut terus capai towel. aku kejut Danish je. Tengok-tengok 2-2 org dah dlm bilir air nak mandi sama. hehe..

Danish p KAFA naik beskal. tp kelas dia dh pindah lagi dkt ngan umah. so, start esok dia gi jln kaki je. Good. lagi dkt lagi bagus. Jimat masa & tenaga. sbb blk dr KAFA leh rehat jap b4 pi sek keb lak. Then i'm going to send and fetch dinie from kindi everyday. xde la jauh sgt. Klas 8am - 11:45am. 

Ade gak 2-3 org budak kindi yg melalak takmo masuk. nak ikut mama diorg pi opis. hehe normal la tu 1st day. lama2 nanti dh dpt kawan ok la tu. Aku masa masuk kindi dulu pon camtu. 3 hari kot MakTah teman duk sebelah. (Mak tiri, i called her maktah. tapi dh mcm mak sendiri). seb baik anak2 aku xde yg ikot perangai mama dia ni hehe. budak2 skrg advance. hehe relax je. Lagi pun, alhamdulillah abg dia independent sikit. adik lak bintang cancer mmg suke berkawan.

Today dinie blk awl kul 10 je. kul 12.30 anta danish gi sek keb lak. ptg ni jemput kul 6.30pm. !st day je. Sok dia naik bas sekolah makcik mcm biasa la.

RECAP xtvt sepanjang cuti skolah aritu.. quite ok la. sempat gak la ayah dia melayan p jenjalan sket..
1. Jalan-jalan cari mkn kat melaka - pekena asam pedas & ikan bakar umbai.
2. Mandi-manda kat Desa Water Park.
3. Blk JB - jenguk atuk jb 4 hari. mandi kat hutan bandar.
4. P Stadium Bkt Jalil sokong team Harimau Malaya.
5. 31/12 (Mlm New Yr) - Layan Tron Legacy kat TGV MINES. 
6. 1st januari 2011 - Pegi iCity shah alam ngan femeli atuk kajang lak. 

So, Dah puas jenjalan, naik skolah ni kene fokus studi lak termasuk aku sekali. Weee~

1 comments:

~Fara said...

testing testing 1 2 3

Post a Comment

Tqvm sudi komen yer.. :)

 

Farra Honeydew Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review